Tag archive for omega 3

Nie jest prawdA�, A?e kaA?dy olej lniany jest korzystny dla zdrowia.

0

Cudowne wA�aA�ciwoA�ci zdrowotne olej lniany osiA�ga dziA�ki wyjA�tkowemu skA�adowi chemicznemu. Len jest jedynA� roA�linA� uprawianA� przez czA�owieka, ktA?ra moA?e wytworzyA� tA�uszcz zawierajA�cy ponad 50% wielonienasyconych kwasA?w tA�uszczowych (WNKT) omega-3. Taki tA�uszcz wytwarzaA�y tradycyjne odmiany

NiezbA�dna suplementacja dla wegan, czyli czego brakuje w diecie roA�linoA?ercA?w.

0

WapA� Teoretycznie weganie nie potrzebujA� w diecie tyle wapnia, co miA�soA?ercy, czy jedzA�cy nabiaA�, bowiem dieta roA�linna jest dietA� alkalicznA�. Diety zasadowe oszczA�dzajA� wapA�, do tego wapA� jest dobrze wchA�aniany z pokarmA?w roA�linnych. Sporo wapnia

OdtruwajA�ca moc goA?dzikA?w. GoA?dziki sA� prawdziwA� leczniczA� bombA� atakujA�cA� wolne rodniki.

0

Ich aromat kojarzy nam siA� z okresem zimowym i A�wiA�t BoA?ego Narodzenia. Ale goA?dziki nie tylko piA�knie pachnA� i smakujA�. GoA?dziki to nic innego jak ususzone w odpowiednich warunkach pA�ki kwiatA?w goA?dzikowca korzennego. Drzewo

Ciekawy i niezwykA�y skA�ad nasion lnu zwyczajnego. SiemiA� lniane spoA?ywane regularnie powoduje naturalne odmA�adzanie poniewaA? jednoczeA�nie alkalizuje organizm zamiast go zakwaszaA� jak czyni to np. czekolada.

0

Siemie lniane naleA?y do produktA?w roA�linnych, a zawiera bardzo duA?o wielonienasyconych kwasA?w tA�uszczowych z rodziny omega-3. ZawartoA�A� tych kwasA?w w nasionach lnu jest podobna do ich zawartoA�ci w rybach. Bogate A?rA?dA�o niezbA�dnych nienasyconych kwasA?w