Tag archive for dieta alkalizujA�ca

Jedzenie agrestu jest zalecane osobom cierpiA�cym na niedobory magnezu, bogactwo tego skA�adnika sprawia bowiem, A?e uporanie siA� z jego niedostatkiem w organizmie jest moA?liwe bez koniecznoA�ci przyjmowania suplementA?w. Podajemy przepis na napA?j agrestowy.

0

Owoce agrestu zawierajA� bardzo duA?o witaminy C, sporo witamin z grupy B, prowitaminy witaminy A, mineraA�A?w i pierwiastkA?w A�ladowych (A?elaza, fosforu i miedzi), kwasy organiczne (kwas jabA�kowy i cytrynowy), duA?o kwasu foliowego, taniny, flawonoidA?w.

Ocet jabA�kowy usuwa zA�ogi pokarmowe i pomaga odkwaszaA� organizm.

0

Ocet jabA�kowy usuwa zA�ogi pokarmowe i pomaga odkwaszaA� organizm. Ocet jabA�kowy zawiera niezbA�dne dla prawidA�owego funkcjonowania pierwiastki, takie jak: potas, fosfor, krzem, miedA?, wapA� i magnez oraz witaminy A, B1, B6, C, E oraz PP. Ocet

Alternatywa dla niezdrowych i sztucznych chipsA?w- chipsy kokosowe za jedyne 3zA�! SA� smaczne, lekko chrupiA�ce, niesamowicie zdrowe i proste w wykonaniu.

0

WartoA�ci odA?ywcze A�wieA?ego miA�A?szu kokosa (w 100 g) Witaminy Witamina C a�� 3,3 mg Tiamina a�� 0,066 mg Ryboflawina a�� 0,020 mg Niacyna – 0,540 mg Witamina B6 – 0,054 mg Kwas foliowy – 26 A�g Witamina E a�� 0,24

Pora na szczypiorek. Dostarcza sporA� dawkA� naturalnego A?elaza, w rankingu jest zaraz po szpinaku. Wielu naturalistA?w uwaA?a jednak, A?e jest lepszy od szpinaku, poniewaA? nie zawiera szczawianA?w.

0

Najlepiej spoA?ywaA� go w kaA?dych iloA�ciach, do saA�atek, surA?wek, kanapek, czy twarogu. OczywiA�cie na surowo. Jest to roA�lina z rodziny liliowatych (podobnie jak cebula i czosnek), wchodzA�ca w skA�ad wielu podstawowych ziA?A� kuchennnych, stanowiA�ca

Czy moA?na jeA�A� surowe buraki i botwinkA�? Tak, oczywiA�cie. Informacje dotyczA�ce trudnoA�ci z trawieniem burakA?w nie sA� prawdziwe.

0

Surowe buraki i botwinka w saA�atce pomagajA� w utrzymaniu wymarzonej wagi, a barszczyk zA�agodzi zgagA�. Picie soku z surowych burakA?w pomaga w wydalaniu kwasu moczowego z organizmu i oczyszcza krew. Zawarta w surowej botwinie

Jagoda kamczacka a�zsuperfruitsa�?. Poziom antyoksydantA?w u jagody kamczackiej jest najwyA?szych wA�rA?d owocA?w.

0

WA�rA?d wielu gatunkA?w owocA?w wysokA� aktywnoA�ciA� antyoksydacyjnA� oraz zawartoA�ciA� polifenoli wyrA?A?niajA� siA� owoce wiciokrzewu sinego, zwanego popularnie jagodA� kamczackA�. Jest to roA�lina z rodziny przewiertniowatych, pochodzA�ca z pA?A�nocno-wschodniej Azji. Ze wzglA�du na swA?j bogaty

Na jagody. ZdumiewajA�cy jest zakres leczniczych zastosowaA� zwykA�ej czarnej jagody!

0

WyciA�gi z tych owocA?w sA� jednym z najwaA?niejszych A�rodkA?w roA�linnych wspomagajA�cych leczenie chorA?b oczu, gdyA? wzmacniajA� najmniejsze naczynia krwionoA�ne (wA�osowate), dziA�ki czemu uA�atwiajA� mikrokrA�A?enie w naczyniach oka. Zawarte w jagodach garbniki neutralizujA� toksyny pokarmowe i

Cud czereA�nia. Francuzi w sezonie czereA�niowy stosujA� kuracjA� regenerujA�cA�, odA?ywiajA�c siA� przez 1-2 dni wyA�A�cznie czereA�niami. Taka kuracja czereA�niowa odtruwa jelita, A?yA�y, tA�tnice i stawy ze zA�ogA?w.

0

DoA�A� wspomnieA�, A?e czereA�nie sA� dA�ugowiecznymi roA�linami – potrafiA� doA?yA� nawet i 100 lat. Z jednego takiego drzewa uzyskuje siA� do 300 kg owocA?w. ChoA� czereA�nie w 80 procentach skA�adajA� siA� z wody, to pozostaA�e

Chlorofil a�� ma bardzo zbliA?onA� budowA� molekularnA� do barwnika krwi a�� hemoglobiny. CzA�sto bywa nazywany a�zA?ywA� krwiA�a�? roA�lin.

0

W latach trzydziestych XX wieku dr H. E. Kirschner osiA�gnA�A� znakomite wyniki w leczeniu chorych na gruA?licA� w sanatorium w Los Angeles. Sok z mA�odej trawy pszenicznej stosowaA�a u swych pacjentA?w Ann Wigmore, zaA�oA?ycielka Instytutu

JEJ WYSOKOAsA� JAGLANA, nie zawiera glutenu, ma wA�aA�ciwoA�ci alkalizujA�ce i antywirusowe oraz mnustwo mineraA�A?w.

0

PrzyrzA�dzana z prosa kasza jaglana to jedna z najstarszych i najzdrowszych kasz. Dzisiaj niedoceniana – ze szkodA� dla naszego zdrowia, tzw. jagA�y majA� bowiem wiele cennych wA�aA�ciwoA�ci. Jest jednA� z niewielu kasz zasadotwA?rczych. Niewiele